מדבירים, כך תשווקו נכון באינטרנט
אנו נכנסים עכשיו לשיא העונה וכולנו בוודאי מעוניינים למקסם רווחים, לעבוד יפה ולשטף של טלפונים והזמנות. זה הזמן לבדוק איך נראה אתר האינטרנט שלכם וכיצד הוא תורם לשיווק שלכם.
באינטרנט, התדמית היא הכל.
ברשת, חברות גדולות יכולות להיראות קטנות וקטנות יכולות להיראות ענקיות הדברה.
כדי ליצור נוכחות מקוונת אשר תייצר תוצאות, עליכם להקפיד על ארבעה כללים חשובים. בדקו את אתר האינטרנט שלכם – האם הוא עומד בקריטריונים?
אתר האינטרנט – שמרו על פשטות בעמוד הבית
פסקאות ארוכות של טקסט עלולות לעייף ולהרתיע את הגולשים.
שמרו על שפה פשוטה, משפטים קצרים, התמקדו בתועלות שאתם מספקים ללקוח וביתרונות שלכם על פני מתחרים, והעדיפו להשתמש בבולטים. כמו כן, וודאו שקל, ברור ובולט כיצד ליצור אתכם קשר.
זכרו, יש לכם מספר שניות בהן הלקוח הפוטנציאלי סורק במהירות את עמוד הבית שלכם ומחליט האם אתם המדביר הנכון בשבילו או שהוא חוזר לתוצאות החיפוש.
יותר וידאו, יותר תמונות
העולם היום ויזואלי מתמיד, אתם זקוקים לתמונות ולוידאו כדי למשוך את תשומת הלב.
לא, הכוונה דווקא לא לתמונות של חרקים וטפילים, אלא לתמונות שלכם ושל הצוות שלכם בפעולה, מכתבי תודה, לקוחות מרוצים שמוכנים לומר מילה טובה למצלמה.
אין כמו עדויות מצולמות כדי להעיד על טיב העבודה ולשכנע כי מדובר בבעל מקצוע אמין ומוצלח.
אופטימיזציה למנועי חיפוש
אין מה לעשות, האתר שלכם חייב להיות מותאם למנועי חיפוש וגוגל בראשם, על מנת להופיע במיקום גבוה.
התחרות בתחום רבה, תזדקקו ככל הנראה לאנשי מקצוע שיעזרו לכם להתאים את האתר ולקדם אותו בתוצאות גוגל.
כדאי לדעת שהחיפוש היום אינטיליגנטי מבעבר ומתבסס פעמים רבות על "ביטויי זנב ארוך" ולא רק על מילות
חיפוש. המשמעות היא שניתן לבלוט בקלות יחסית עם ביטויים מורכבים יותר כגון "כיצד מדבירים נמלים בדירה" ולא רק עם מילים בודדות כגון "מדביר בחולון", או "הדברה".
שילוב פעילות במדיה חברתית
הקהל שלכם נמצא שם – ברשתות החברתיות. פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב. מתייעץ, ממליץ, מחפש פתרונות, בין היתר גם פתרונות הדברה.
אל תשאירו את הזירה הזו למתחרים. עמוד בפייסבוק הוא כלי לתקשורת מיידית עם לקוחות, ערוץ נוסף לחשיפת המסרים השיווקיים שלכם ופלטפורמה לפרסום יעיל וממוקד באיזורכם.
השתמשו במדיה החברתית כדי להעביר תנועה לאתר האינטרנט שלכם ולהיפך, תוך קישור עמודים רלוונטיים מהאתר אצלכם בדף.
במיוחד בענף ההדברה, יש אפשרות לבלוט און-ליין
למרות שהחיים של כולנו כבר מתנהלים מזמן באינטרנט ובטלפון הנייד, דווקא בענף ההדברה נראה לפעמים כאילו הזמן עצר מלכת.
לא לכל המדבירים יש אתרי אינטרנט, חלק גדול מהאתרים הם אתרים ישנים שניכר עליהם כי לא עודכנו כבר שנים, מעטים משתמשים בצורה נכונה ברשתות החברתיות.
דווקא המצב הזה מאפשר לכם להגיע בקלות רבה יותר לקהל רב יותר, להיתפס כחדשניים ואיכותיים ולבלוט בשוק תחרותי.
לא מוקדם מדי להתחיל!
אם עוד לא התחלתם – זה בדיוק הזמן. קיימים כלים רבים בחינם ברשת, החל מהקמת אתר (בדקו את WIX), דרך דיוור והקמת דפי נחיתה, ועד פתיחת חשבונות ברשתות החברתיות. אל תפספסו את העונה הנוכחית.
בהצלחה!